vackra kvinnor!

Jag vill börja med att tacka för att ni tar er tid att komma hit och läsa, den 13e slog vi läsarrekord med hela 78 stycken, roligt med tanke på att jag inte bloggat på den här bloggen så länge! :)
Nu till det inlägget handlar om!
Vi tjejer är snabba med att dela en bild på snygga killar och blir helt till oss, och det blir även jag, det erkänner jag!
Dock så finns det också många kvinnor jag avundas för  deras utseende, tänkte dela med mig av de 10 vackraste kvinnorna jag vet, alltså av kända kvinnor!
Kommer  dela dem utan någon som helst ordning så den första behöver inte vara vackrare än den sista :)
 
1. Kate Walsh, hon kunde omvända mig any day alltså! Blir ju nästan kär av att googla bilderna haha!
 
 
2. Kate Winslet
 
 
3. Sara Ramirez
 
 
4. Ellen Pompeo
 
5. Keira Knightley
 
 
6. Angelina Jolie
 
 
7. Charlotte Perrelli
 
8. Liv Tyler
 
9. Catherine Heigl
 
10. Sandra Bullock
 
Nähä, jaha, såatteh, jo jag tror jag blir lesbisk alltså, det har ju visat sig att man inte har så möe att hämta bland köttflöjterna, man duger ju inte :)
äh, whatever, vi får la se vad som händer och fötter, som sagt jag vägrar att placera mig i något fack över huvud taget så det blir nog bra med det ska vi se :)
 

Kommentera här: