Its been a long day..

Eller snarare lång tid sedan jag skrev.
Det har hänt väldigt mycket sen sist..
 
- Zinta, min barndomsvän sen 14 år tillbaka har fått somna in, jag saknar denna lilla pärla varje dag, vila i frid <3
- Richie är såld då jag inte hade råd att ha kvar honom. Det var det jobbigaste och svåraste jag någonsin gjort men han fick det bra så då är jag lite lugnare.. Där försvann dock även all min motivation till ridsporten så numera rider jag inte alls.
- Jag har blivit sambo med min fina Robin, ett inlägg om hur vi träffades osv kommer :)
- Jag är för tillfället sjukskriven och har varit sen i oktober då jag gick in i väggen och nu äter jag antidepressiva och går i terapi för att försöka komma tillbaka.
- Jag har köpt två hundar.
Gullan vet jag inte om jag har hunnit nämna här i bloggen men henne har jag haft i ca 6 månader nu, hon är en korsning mellan papillon/griffon petit brabancon och hon är 7 år gammal. Hon är min bästa vän och jag skulle inte byta ut henne mot något!
Sedan har vi också Zigge aka Siggeluring. Honom har vi på prov just nu men som det ser ut nu så kommer han stanna hos oss :)
Han är korsning Papillon/shepperke (Stavning??)  och han är 9 år gammal. Han är väldigt speciell på många sätt men han är snäll och go och jag har verkligen kommit att avguda detta lilla stycket  <3
 
Det är väl det som hänt som jag kan komma på.
Just nu orkar jag faktiskt inte skriva något mer eller anstränga mig med någon ny och hurtig bild.
Jag kommer tillbaka med lite ny update när jag får tid och lust :)
 

Kommentarer:

1 Ellen:

Åh vilket fint hår du har. Så härlig färg!

Svar: Tack så jättemycket :)
Emelie

Kommentera här: