Bränt fläsk

Det är lite dagens känsla!!
Idag stog jag ute i den stekheta solen i över en timme och mockade en av hagarna.
Det var riktigt äckligt varmt och då blev det också väldigt tungt!
Tur att man var mentalt förberedd på ansträngningen i alla fall!
Men jag kan säga er att det var kallt idag på morgonen så vem hade dubbla strumpor på sig?
Jo jag!!
Fy fan, mina fötter blev så varma och svullna att de kändes dubbelt så stora!
Vilken befrielse när jag kom hem och fick ta av mig på fötterna!!
 
Nu har jag smällt i mig en kanna kaffe, läst lite bloggar, spelat lite HW och varit och handlat.
Snart blir det dags att laga middag och idag vankas det ugnspannkaka!
Nu har jag väl inte mycket mer att säga egentligen!
Kanske kommer upp något annat inlägg sen om jag känner mig lite manad att lägga min själ i något ämne!
 
Todeloo så länge :)
 
 

Kommentera här: