10 saker ni kanske inte visste

* Jag har 8 halvsyskon men inget helsyskon och vi är ett spann mellan 3- 30+.
 
* Jag har supersvårt för barn jag inte känner, känner mig obekväm omkring dem, inte bebisar och upp till ca 3 år men efter det får jag en hard time.
 
* Skulle jag få välja mellan ett förhållande och en häst hade jag aldrig mer haft en pojkvän, hästar är äkta, älskar en villkorslöst och älskar att spendera tid med dig. Människor är falska, drar inte alla över en kan men med mina upplevelser så är det så jag känner. Förhoppningsvis så har man väl en  pojkvän i framtiden som accepterar att man vill ha båda :)
 
* Jag är mer hundmänniska än kattmänniska och gillar silver bättre än guld.
 
*  Jag köper alltid skitmycket godis när jag väl köper men sen äter jag ca 5 bitar och tröttnar.
 
* Jag fick min första panikångest-attack när jag gick i 7an men har mått dåligt och haft ångest sedan 6an.
 
* Flera gånger i veckan så gråter jag när ingen ser för att jag är i en period i mitt liv då jag ifrågasätter mitt eget värde baserat på människors gärningar gentemot mig.
 
* Richie är min 5e egna häst och även den första egenköpta hästen som jag finansierar helt själv.
 
* Jag tror inte på att vara hetero, bi eller homosexuell, klart att jag vet att folk lägger sig i dessa fack, men jag personligen lägger mig inte i något bestämt fack, jag säger ju såklart att jag är straight eftersom jag inte letar efter en tjej aktivt, men skulle min drömkille med boobs komma i min väg så skulle jag väl inte stänga den dörren, jag är väl öppen för både och bara att inte själv sitter och flörtar med bruttor :P
 
* En perfekt dejt i mina ögon behöver inte kosta något över huvud taget. Man kan laga någon mat man redan har grejer till hemma, sitta och snacka, kanske ut och sätta sig med en kaffe och bara vara, eller varför inte låta varandra ta del i det vardagliga så som att om någon gillar att fiska, ja men åk och fiska då. :)
 
Det var 10 snabba saker som gör att ni lär känna mig bättre :)
har någon några förslag om vad jag ska skriva om, något speciellt ni undrar eller bara vill ha min åsikt om något så let me know!
 
Chesney, min förra häst får stå för bilden idag!
 

Kommentera här: