En kass dag slutade helt okej

Hej!
vaknade i morse och tyckte att jag kände mig lite för utvilad, kollade på klockan och såg att klockan var 07.40!! börjar kl 07 så det var i rekordfart jag for till jobbet, skojar inte om jag körde 140 km/h hela vägen!!
Men till jobbet kom jag och jag fixade allting fram till kl 10 då jag åkte på en arbetsintervju i Lenhovda, den gick helt okej så jag hoppas att jag kommer vidare i processen.
Tillbaka till jobbet och dona fram till kl 15.
 
Efter jobbet så for jag till stallet där jag mötte upp min mormor som skulle gå med oss ut på en tur i skogen men det var jättemycket trafik osv så vi bestämde oss för att vara i paddocken istället. får ju bara skritta så passade på att öva på halter, i slutet räckte det att jag knep lite med skinkorna så gjorde Richie halt, mycket nöjd med min guldgosse!
Efter ridningen blev det ite putsning av utrustning, fylla på badkaret i hagen, lägga ut hö och olja/smörja hovarna samt linimentera hand ben. 
Inte för att jag vet om det hjälper men man känner sig lite bättre inombords iaf. 
Imorgon blir det en promenad på hårt underlag för Richie sen väntar det vila Lördag och söndag. 
Nästa vecka trappas skritten upp till 30 minuter per gång och 3 dagar istället för 2, vi börjar komma igång sakta men säkert!
 
Min roomie är ute och fiskar med en kompis nu ikväll så jag sitter här själv och myser framför min absoluta favoritserie, Greys Anatomy och dricker ett glas Cola life. 
Snart blir det sängen och nu kollar jag extra noga så mobilen faktiskt laddas inatt!
 
So long!!!
 
 

Kommentera här: