ont i håret

Ajajaj.
Igår spenderades dagen på bästa möjliga sätt.
Jag, Sosso och Melanie åkte in till stan för att äta lite och sedan gick vi på bio, det blev Insidan ut.
Mycket bra film väldigt sevärd men både jag och Sosso började gråta vid en scen och Melanie, som var barnet i sällskapet satt helt oberörd haha!
 
På kvällen blev vi nerbjudna till Katta och Pumba på lite inflyttningsfest, gick väl därifrån lite innan kl 02.
Lite mycket vin blev det för min del så blööööh idag är man som ett vandrande lik!
Mella och Sosso gick ut med hunden och somnade innan jag kom upp, jag förväntade mig ju att de skulle komma tillbaka men det gjorde de inte!
 
Men det var en mycket trevlig kväll med gott sällskap och bra snack.
Äntligen har jag någon jag kan kolla på skräckfilm med också!
 
Idag blir det inte många knop dock.
Vi ska åka och hämta en bäddsoffa till Sosso och sen ska jag och mamma byta sängar.
Mammas säng gör att hon får ont i ryggen men min rygg har inte lidit av den sängen.
Min säng kunde mamma sova i utan problem plus att jag tycker att den vart lite för stor för mitt rum, min säng ju ändå 180x200 cm så den tar upp större delen av mitt rum, den blir mycket bättre hos mamma för hon har större sovrum än jag.
Sen blir det söndagsmiddag hos mor min också, vildsvinsgryta och ris, GOTT!!!
 
När vi kommer hem ska jag och Katta ut med vovvarna en sväng, jag ska skypa med bästa Emelie som har åkt tillbaka till USA för snart en månad sen och sen ska väl jag och Sosso bara försöka få den där jäkla Platina-trophyn i Limbo.
Relativt enkelt spel att få Trophys i måste jag säg!
 
Usch det märks att man inte är helt med för det här inlägget blev bara rörigt och luddigt!
men whatever, man  kan ju inte vara på topp jämt! :)
 
 
 
 

Kommentera här: